Expert Contabil Brasov
In spatele produsului finit aflat in fata cumparatorilor sau a serviciului de care se bucura acestia se afla o echipa. Eforturile membrilor acesteia sunt ceea ce asigura satisfactia prin calitatea generata. Un expert contabil Brasov va genera formulele de calcul adecvate pentru a evalua toate acestea. Receptivitatea acestuia la schimbarile din acest mediu dinamic sunt indicatori ai sigurantei ca afacerea dummneavoastra este pe maini bune. Va avea capacitatea de a-si insusi normele nou aparute si masurile de aplicare ale acestora prompt si responsabil.
Servicii oferite de expert contabil Brasov
Demonstrand preocupare pentru fluxurile de trezorerie, va asigura inregistrarea cronologica si sistematica a informatiilor privind pozitia financiara. Va intocmi si completa documentele firmei si va conta operatiunile primordiale cu atentia la detalii caracteristica. Apoi va sorta documentele potrivite pentru arhivare.
Isi va folosi concentrarea in efectuarea calculelor specifice dupa formule de calcul stabilite in prealabil. Dupa care va consemna datele in registrele contabile ale firmei si va transmite documentele specifice. Fara a detine capacitatea de organizare si a avea capacitati de relationare, lucrul in echipa nu ar fi posibil. Iar realizarea sarcinilor diverse necesita cooperare intre colaboratori si o participare activa de fiecare parte.
O alta atributie o reprezinta realizarea evaluarii patrimoniale, dar si intocmirea balantei de verificare ale firmei. Alaturi de acestea un rol important pe care il poate indepini este acela de sfatuitor. Deoarece poseda cunostinte tehnice ale domeniului financiar poate oferi o perspectiva noua, obiectiva.
Evaluarea muncii expertului contabil
Evaluarea muncii unui expert contabil Brasov se face bianual dar se poate face si in regim de urgenta, la nevoie. Evaluarea consta in analiza indicatorilor de performanta, in numar de trei. Primul este procentajul cu care au crescut castigurile pe luna. Cel de-al doilea reprezinta procentul cu care a scazut timmpul necesar solutionarii si finnalizarii unui dosar. Iar cel de-al treilea este reprezentat de procentul de scadere al disputelor privind facturarea, care au ca efect ajustarile acesteia.